Driftsmeldingar

08.12.16

Driftsmelding 08.12.2016

Fleire har opplevd problem med tildeling av ip-adresse dei siste dagane!

Dette gjeld kundar som nyleg har oppdatert til Windows 10 på PC èn sin!

Dersom du har problem kan du prøve dette:

  • Omstart av PC - i nokre tilfeller er det behov for fleire omstarter
  • Prøv å rulle tilbake nylege oppdateringar dersom du har kunnskap om dette
  • Prøv å rulle tilbake nettverksinnstillingar dersom du har kompetanse til dette
  • Forsøk å sette statisk IP på enheten dersom du kar kompetanse til dette
  • Kontakt PC Leverandør, eventuelt Microsoft

Les meir her: https://support.microsoft.com/nb-no/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues

06.09.2016

Driftsmelding 07.09.2016 - 09.09.2016

Grunna omlegging av fiberkabler i samanheng med bygginga av fleirbrukshallen, vil kundar i følgande område bli fråkopla med inntil 1 times varighet: Stallabrotet / Koldal / Havskor

Fiberbrotet vil skje i perioden Onsdag 07.09.2016 kl. 07.30 - 15.30 til og med Fredag 09.09.2016 kl. 07.30 - 15.30. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 56 58 00 20 eller e-post: breiband@fusa-kraftlag.no om du har spørsmål om dette. Mvh Fusa Kraftlag Breiband.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

30.09.2015

Driftsmelding 30.09.2015

Kunder som er kobla til følgande noder: Holdhus, Sævareid, Baldersheim, Nordtveitgrend og Sundvor er utan fibertenester grunna omkobling av fiberkabel i tidsrommet 00.00 - 06.00 natt til Onsdag 30.09.2015.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

25.06.2015

DRIFTSMELDING!

kl. 2230

Nokre kundar har fått fiberlinja opp å gå igjen no. Gjennståande kundar som ikkje har fått sambandet tilbake, lyt venta til i morgon

føremiddag. 

Fusa Kraftlag beklager utfallet, men håpar de forstår at med slike hendingar må det påreknast litt nedetid på linja.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kl. 16.30

Me har for tida eit fiberbrot på Boga der rundt 20 kundar er utan alle tenester. Mannskap er på vei for å feilsøke og rette feilen.

Me vil legga ut oppdatering så snart me veit meir.

.vh
Breibandsavdelinga


 16.06.2015

Det vil bli gjort omkobling av fiberlinja vår på Baldersheim natt til Onsdag 17.06.2015.

Dette vil medføra at alle våre fiberkundar på Baldersheim, Nordtveitgrend og Sundvor vil vera utan alle fibertenester i nokre timar i tidsrommet:

TIRSDAG 16.06.2015 kl. 23.00 - ONSDAG 17.06.2015 kl 06.00

Me beklager dei ulemper dette måtte medføra deg.


04.06.2015

Grunna naudsynt oppdatering av alle Fusa Kraftlag sine fibernodar Torsdag den 04.06.2015, vil det i tidsrommet 09.00 - 14.00 bli eit brot i fiberleveransen din. Brotet vil bli ca. mellom 15 - 30 minutter.

Har du problem med å få leveransen i gang etter brotet, ber me deg ta straumen av alt utstyret ditt i 1 minutt. 

Sett så i straumen og vent 5 minutt.

Har du spørsmål angåande dette ber me deg ta kontakt med breibandsavdelinga på Fusa Kraftlag 56 58 00 20 

Me beklager dei ulemper dette måtte medføra deg.


11.03.2015

Restart av hjemmesentraler

Grunna driftsstans av breibandsnettet vårt i går ,10.03.2015 kl. 15.30, kan enkelte oppleva å ikkje komma på nett.

Prøv først å ta av straumen på heimesentralen/ fibermodemet ditt i ca. 1 minutt. Vent 5 minutter og prøv igjen.

Kjem du framleis ikkje på nett då ber me deg kontakta oss.


30.06.2014 - kl.18.05

Det er for tida feil på fibersentralen vår i Eikelandsosen!. Det vært jobba for å få den opp att så snart som mulig. Vi beklager ulempene dette måtte medføre.

- Oppdatering kl.19.20: Da skal alle tenester være tilbake i Eikelandsosen.

- Oppdatering kl. 21.52: Alle tenester var ikke tilbake før i kveld. Nå er alle tenester tilbake.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

08.12.16

Driftsmelding 08.12.2016

Fleire har opplevd problem med tildeling av ip-adresse dei siste dagane!

Dette gjeld kundar som nyleg har oppdatert til Windows 10 på PC èn sin!

Dersom du har problem kan du prøve dette:

  • Omstart av PC - i nokre tilfeller er det behov for fleire omstarter
  • Prøv å rulle tilbake nylege oppdateringar dersom du har kunnskap om dette
  • Prøv å rulle tilbake nettverksinnstillingar dersom du har kompetanse til dette
  • Forsøk å sette statisk IP på enheten dersom du kar kompetanse til dette
  • Kontakt PC Leverandør, eventuelt Microsoft

Les meir her: https://support.microsoft.com/nb-no/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues